Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2009 20:25 - Благодаря ти ка4ак !
Автор: totkaivanovaa Категория: Хоби   
Прочетен: 9702 Коментари: 17 Гласове:
12



Не си спомням дали съм споделяла как попаднах тук в blog.bg. Синът ми blackle беше очарован от постингите на cefulesteven  и ми препоръча да прочета някои от тях. Отначало бях като хипнотизирана, попаднала в различен свят от моя, като Алиса в страната на чудесата се чуствах ,както вълшебно го е написала Слава Ангелова - mamas в "Поети":
- "...И, ако някак си не успеем,
/колко често се случва това!/
той-стихът ни-намира пристан
в нечия чужда глава.

И четем, и си казваме:
"Колко е силно!
И е писано сякаш от мен!"

Затова ли ви чуствам толкова близки?
Сродени от стих нероден....

Да...така се чуствах, а исках да направя коментар, и исках да благодаря на Стеф за магията, но не исках да бъда анонимна, нямах право на това...тогава blackle сътворявайки моят блог ме направи Ваша почитателка. Като че ли дълго време обаче аз бях само Ваша гостенка, възхищавах се от всичко което пишехте, почивах си, правех коментари и после си тръгвах...
Така се запознах с comfy, vihra13,kleopatrasv, goby3, katan,julia13, iliada, ivoco, priqtel12, mamas, kuracpalas, kasnaprolet9999,henzelski и много други скъпи приятели.
Гостенка... ДА, до момента до който синът ми Ангел се обади от София след среща с ка4ак и "изписка" в слушалката ...мамо, имаш книга СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG.BG - Поезията - моят живот....и имаш птица мамо....
- Каква птица? Аз ... птица? Защо Аз?...
- От вътрешната страна на корицата....
Трябваше да мине изпита в УНСС, и той да се върне, а аз да получа своята птица...Дочаках я...видях я... МОЯТА ЖАР ПТИЦА....
Тази емоция не мога да Ви разкажа ПРИЯТЕЛИ.........
СЛУЧИ СЕ - ка4ак ме направи част от голямото семейство , ТОЙ ме накара да се почуствам така.
БЛАГОДАРЯ ТИ КА4АК!


Поздравявам те за всичко, което направи и емоцията, която ми подари...






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - А, ако знаеш какъв подарък ми нап...
28.07.2009 21:09
А, ако знаеш какъв подарък ми направи сега с този пост.

Тъй неочаквано. Подскочих и съм усмихнат, много усмихнат...

Ангелско е усещането, когато голям човек се почувства дете. Точно дете се почувствах, защото като дете се радвам...

Благодаря ти.

И много, много поздрави на blackle...
цитирай
2. totkaivanovaa - cefulesteven
28.07.2009 22:24
Стеф, това е истината....ти си причината да дойда тук, а Ангел я реализира, а ка4ак ме приобщи...на кой да благодаря най-напред от тримата....всеки заема своето място в сърдцето ми...аз съм щастливка...
цитирай
3. cefulesteven - :))))))))
29.07.2009 15:20
:))))))))

цитирай
4. ka4ak - totkaivanovaa -Благодаря ти!Без твоята помощ и подкрепа това нямаше да се случи!
29.07.2009 15:34
"Благодаря,за разбирането!Даваш ми сила,да не бъде утопия и мечта,а да стане реалност!
За това направих компромис със себе си за книгата,но посланието трябва да стигне до хората и да се започне от някъде!И аз вярвам,че ще дойде и този ден,да се поздравим!"
Радвам се че си една от многото птички и сега можем да се поздравим!Много те обичам и знам,че ятото ще става все по голямо и голямо!Усмивки и живот и здраве,до среща на живо!Поздрави и на Ангел!С такива момчета България няма да пропадне!
цитирай
5. mamas - Трогната съм...
29.07.2009 16:04
Радвам се, че стихът ми е докоснал душата ти. Вълшебството не би се получило, ако не ти самата не беше го поискала!
Съжалявам, че не успяхте дя дойдете с Ангел на вчерашната среща, надявах се да се запознаем. Синът ти е много лъчезарно момче. И е много хубаво, че сте не само майка и син, но и приятели, които споделят красивите емоции..
А сега ще направя нещо, типично за Качак (намигаща ;-) емотка ), ще открадна реплика от него: "Поздрави и на Ангел!С такива момчета България няма да пропадне!"
цитирай
6. totkaivanovaa - ka4ak
29.07.2009 21:32
Щастливка съм...това е...Развълнува ме и само когато се видим на живо ще го прочетеш в очите ми...трябва да знаеш, че в мое лице имаш един приятел, който ще те подкрепя в благородни каузи...усмихваш ме...
цитирай
7. totkaivanovaa - mamas
29.07.2009 21:39
Благодаря ти за стихосбирката ...и не само този стих ме докосна...много си талантлива...Скоро ще се видим...за вчера не можах да се организирам...поздравявам те
Ще поздравя Ангел, той е добър човек...много ме радва с разсъжденията си и поведението си...ще бъде студент вече е сигурно, но къде ще ви споделя по-късно...Слава, радвам се че те познавам...
цитирай
8. julia13 - благодарност
30.07.2009 16:45
понеже видях изписано и "моето име" в постинга ти с прекрасни думи за всички нас, почувствах се задължена да напиша този коментар и да ти благодаря от свое име! Ти си прекрасно момиче!
С пожелание за здраве, успехи и много щастие!
цитирай
9. totkaivanovaa - julia13
30.07.2009 18:02
благодаря ти...много си мила...ти имаш съдържателни и интересни постинги, които чета с желание и удоволствие....усмивки
цитирай
10. анонимен - Радвам се,че съм успяла с нещо да те заинтригувам!!!
30.07.2009 19:15
Благодаря ти,че си сред редовните ми читатели!!
Поздравявам те за прекрасния син който си родила и отгледала!!!Надявам се по-честичко да пишеш,а живот и здраве на следващата сбирка да се запознаем!!!:)
цитирай
11. blackle - :)
30.07.2009 19:24
И аз благодаря за хубавите думи, които прочитам по мой адрес :) Много сте мили :)
цитирай
12. totkaivanovaa - vihra13
30.07.2009 22:44
аз съм счетоводител...професията ме направи малко скучна и ограничена в контактите си...а да знаеш Вихре, как се забавлявам в твоя блог, като дете се смея на вицовете...и снимките...и музиката ми харесва, абе всичко за което пишеш ми е забавно...забавните снимки най-редовно показвам на бащата на Ангел, а вицовете разказвам и на приятели...даже имаме любим - за червената шапчица, която поздрави баба си за рожденния и ден...усмихнато ми е когато те посетя...поздрави...ще се радвам да се запознаем...
цитирай
13. totkaivanovaa - blackle
30.07.2009 22:47
хей малкия, ти нямаш ли си блог, ами използваш моя за трибуна...:)))))....
цитирай
14. анонимен - Много се радвам,че е така!!!
30.07.2009 23:01
Само с едно не съм съгласна,че си скучна.....сигурна съм,че не е така!По-скоро мисля,че си скромна и свита,но не и скучна,а можеш да пишеш прекрасно....трябва само малко повече да си повярваш!!
Хубава вечер!:)
цитирай
15. blackle - :)
30.07.2009 23:25
Абе имам си, но не ми е излишно още едно местенце, в което да ме ласкаят :D :P
Хаха :)) Айде ще си чакам само в моя тогава хихихи :)
цитирай
16. totkaivanovaa - blackle
31.07.2009 00:03
знаеш, че ти не се нуждаеш от специална покана, защото самия ти си специален за мен,...но все пак всяка жаба да си знае гьола...:)))))))))))
цитирай
17. totkaivanovaa - vihra13
31.07.2009 00:05
Хубава вечер и до нови срещи Вихре...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totkaivanovaa
Категория: Хоби
Прочетен: 235839
Постинги: 12
Коментари: 272
Гласове: 8478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол